- Koordynator Zespołu Terapeutów i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej –Jolanta Skorulska
Członkowie Zespołu Terapeutów: Anna Bach, Anna Bogusz, Agnieszka Bujnowska, Magdalena Długołęcka Drabik, Marta Grabowska, Joanna Jaroma, Agnieszka Koniecko, Elżbieta Ławreszuk, Justyna Papież, Paulina Trzonkowska, Marta Słoma, Ewa Stankiewicz, Dorota Szewko
L. p |
DZIAŁANIA |
OSOBA ODPOWIEDZIALNA |
TERMIN REALIZACJI |
UWAGI |
1. |
Przypomnienie z Rozporządzenia MEN z dnia 28 sierpnia 2017r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym oraz Rozporządzeniem MEN w sprawie organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej z 9 sierpnia 2017 roku oraz ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1) z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 |
J. Skorulska Członkowie Zespołu |
wrzesień |
|
2. |
Ustalenie tematyki i harmonogramu działań w roku szkolnym 2020/ 2021 |
J. Skorulska | początek września |
|
3. |
Analiza dokumentacji, opinii/ orzeczeń, zaleceń PPP, opracowanie planów pracy | Członkowie zespołów | początek września |
|
4. | Indywidualna opieka psychologiczno- pedagogiczna nad uczniami | Członkowie zespołów |
cały rok |
|
5. | Koordynowanie działań pomocy psychologiczno- pedagogicznej w szkole | J. Skorulska |
cały rok |
|
6. | Koordynowanie działań Zespołu ds. IPET |
J. Jaroma |
cały rok |
|
7. | Udział w posiedzeniach Zespołów Wychowawczych | Członkowie zespołów | cały rok |
|
8. | Spotkania integracyjne „Grupa Wsparcia” dla rodziców z cyklu- „Jak pogodzić się z niepełnosprawnością własnego dziecka” | Członkowie zespołów | II półrocze |
|
9. | „POGOTOWIE LEKCYJNE”- dla chętnych uczniów klas czwartych (pomoc w odrabianiu lekcji) | P. Trzonkowska | 1 x w tygodniu |
|
10. | Zajęcia integrujące uczniów i rodziców klasy IVA i IVE ( uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi)- cykl zajęć wg planu | A. Bujnowska M. Słoma | 1 x w miesiącu |
|
11. | „KOMUNIKACJA. Powiedzenia i przysłowia”- cykl spotkań dla uczniów klas I- III | M. Długołęcka- Drabik | 1 x w miesiącu |
|
12. | PROFILAKTYKA ONLINE – dla uczniów i rodziców | Członkowie zespołów | 1 x w miesiącu |
|
13 | KULTURA ONLINE | Członkowie zespołów | 1 x w miesiącu |
|
14 | „Tworzymy bajkę online…” w klasach piątych i szóstych | Koordynator A.Koniecko | II półrocze |
|
15. |
Współpraca z fundacją ,,Pomóż im”: ,,Pola nadziei”
|
A. Bogusz E. Ławreszuk |
cały rok
|
|
16. |
Udział w obchodach Europejskiego Dnia Logopedy
| Koordynator D. Szewko | marzec |
|
17. | Udział w obchodach Światowego Dnia Autyzmu | Członkowie zespołów | kwiecień |
|
18. |
Warsztaty dla uczniów i rodziców „Mamo, tato pobudź moje zmysły” |
Członkowie zespołów
| maj |
W miarę możliwości |
19. |
Rozwijanie umiejętności wychowawczych rodziców: poradnictwo, upowszechnianie wiedzy |
Członkowie zespołu
|
cały rok |
specjaliści PPP |
20. |
Organizacja i prowadzenie warsztatów, zajęć profilaktycznych, psychoedukacyjnych dla uczniów- w zależności od sytuacji epidemicznej |
Członkowie zespołu |
cały rok |
W miarę możliwości |
21. |
Współpraca z poradniami, organizacjami, instytucjami, placówkami działającymi na rzecz pomocy dziecku i rodzinie |
J. Skorulska J. Jaroma |
cały rok |
|
22. | Udział w konferencjach, warsztatach, szkoleniach | Członkowie zespołów | cały rok |
|