Konkurs z języka angielskiego i rosyjskiego doczekał się rozstrzygnięcia. Spłynęło bardzo dużo ciekawych pod względem oryginalności wykonania jak i pomysłowości w opisywaniu uczuć książeczek. Każdy uczestnik konkursu miał za zadanie stworzyć własnego bohatera i zaprezentować emocje, które ta postać przeżywała podczas zdalnej nauki. Po wnikliwej analizie treści książeczek, okazało się, że uczniowie zmagali się z różnorodnymi uczuciami zarówno pozytywnymi jak i negatywnymi. Starsze dzieci opisywały również sytuacje bardzo konkretne, w których towarzyszyły im negatywne odczucia.
Książeczki w zamyśle konkursu będą stanowiły wspaniałe źródło do nauki j. obcych oraz podczas pracy specjalistów z uczniami ze szczególnymi potrzebami.
Uczniom gratulujemy doskonałych pomysłów, odwagi w nazywaniu tego, co tak naprawdę czuliście i powiększenia zasobów dydaktycznych w szkole.
Prace nagrodzone:
- w kategorii klas 4-5
I miejsce – Wiktoria Onacik kl. Vb
II miejsce – Olivier Wasilkowski-Zawada kl. IVe
III miejsce – Maya Kociszewski kl. Vb
Wyróżnienie – Julia Zych kl. IVc
Wyróżnienie – Miłosz Ławreszuk kl. Va
- w kategorii klas 6-7
I miejsce – Michał Bogusz kl. VIf
II miejsce – Julian Łapiński kl. VIIc
III miejsce – Maria Zaniewska kl. VIIc
Wyróżnienie Kinga Karpiesiuk kl. VIIc
Dziękujemy za zaangażowanie i udział w konkursie wszystkim uczestnikom. 🙂
Z uznaniem za wkład pracy
Organizatorzy – Iza Skup i Katarzyna Duchnowska