Dyrektor Szkoły informuje, że decyzją Rady Rodziców i Rady Pedagogicznej oraz w porozumieniu z Samorządem Uczniowskim od dnia 1 grudnia 2017 roku na terenie szkoły uczniowie nie mogą korzystać z telefonów komórkowych oraz innych urządzeń elektronicznych.
W razie konieczności skontaktowania się z rodzicami /opiekunami prawnymi uczeń może bezpłatnie skorzystać z telefonu szkolnego znajdującego się w sekretariacie szkoły.
W przypadku korzystania przez ucznia na terenie szkoły z telefonu komórkowego lub innego urządzenia elektronicznego:
- uczeń otrzymuje punkty ujemne zgodnie z zasadami WZO;
- telefon ucznia zostaje przekazany do „depozytu” znajdującego się w sekretariacie szkoły;
- po odbiór telefonu z sekretariatu zgłaszają się rodzice ucznia lub prawni opiekunowie.
Odmówienie przez ucznia oddania telefonu lub innego urządzenia elektronicznego skutkuje odpowiednim wpisem w zeszycie do korespondencji / dzienniku i upomnieniem dyrektora szkoły. W skrajnych sytuacjach uczeń może otrzymać naganę dyrektora szkoły.