Wycieczka klasowa 3h i 3c

30 maja wybraliśmy się na wycieczkę do naszej STOLICY. Sama podróż pociągiem była wielką frajdą. Czuliśmy się tak, jakbyśmy lecieli poduszkowcem. Po wyjściu z DWORCA CENTRALNEGO naszym oczom ukazał się PAŁAC KULTURY. Już na wstępie byliśmy oszołomieni wysokimi budowlami, ruchem ulicznym i ogromną ilością pieszych. Ciekawy był również fakt, że ludzie tu mieszkający rozmawiali różnymi językami i mieli przeróżny kolor skóry. Ominąwszy Pałac Kultury udaliśmy się do warszawskich podziemi. Przejazd METREM niezwykle nam się podobał. Później udaliśmy się do PARKU SASKIEGO oraz GROBU NIEZNANEGO ŻOŁNIERZA, który doskonale znamy z telewizji. Następnie mijając PAŁAC PREZYDENCKI skierowaliśmy się na STARE MIASTO. Rozpoznaliśmy tam KOLUMNĘ ZYGMUNTA, ZAMEK KRÓLEWSKI I SYRENKĘ WARSZAWSKĄ. Po odwiedzeniu MAŁEGO POWSTAŃCA poszliśmy na obiad i lody. W drodze powrotnej zwiedziliśmy MUZEUM TECHNIKI, które znajduje się w PAŁACU KULTURY I NAUKI. Później nieco odpoczęliśmy u podnóża tej ogromnej budowli i udaliśmy się na pociąg do domu. Podczas wycieczki nasze panie były zrelaksowane i też się świetnie bawiły. Mimo zmęczenia bardzo podobała nam się ta wycieczka a szczególnie jazda pociągiem. W trakcie podróży odbyliśmy ciekawą rozmowę z kierownikiem pociągu, będąc w jego kabinie. Na stacji w Białymstoku czekała na nas lokomotywa, którą mogliśmy obejrzeć ze stanowiska maszynisty. Cóż to było za przeżycie.

Dziękujemy wszystkim Rodzicom, którzy towarzyszyli nam podczas wycieczki.